9. september 2011

Unger og dyr

Det er mange ulemper med å jobbe slik som jeg gjør; 
Alltid alene, pengene kommer i rykk og napp..... osv.

Men det er veldig mange fordeler også;
Feks kan jeg dra med jentene og barnehagen på heldags bondegårdsbesøk.
Det kan jeg bestemme helt selv og ingen peser meg for det :)

Jeg tilbragte gårdagen på den fine og koselige besøksgården
 Vestre Bjørum Gård på Skui. 
Et paradis for ungene!!

Det ble sol og flott vær - men støvler og gummibuksene var nødvendig, 
siden ungene sklei litt rundt i gjørma inne hos grisene, sauene, 
gjessene, kalven, geitene, hønene og hestene :)
Riktig god fredag, folkens!

3 kommentarer:

  1. Kvar får du tak i slike matbokser? Eg har leita og leita...

    SvarSlett
  2. Ååå! Dette såg kjekt ut. Fint med foreldre som har fleksible dagar, og kan vere med på tur:) god fredag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails