18. mai 2011

364 dager til neste gang

Helt greit!
Jommen rakk jeg ikke litt kjefting og smelling, innen vi kom oss ut døra dette året også. Beklager til alle de jeg bor sammen med. Men at 17. mai faller på en av mine PMS-dager....... Ja, det kan søren ikke jeg hjelpe for!!!

Vi rakk i allefall siste del av talen på skolens oppstillingsplass.
Vi møtte bestemor og bestefar og fikk rusla i solskinn til lunden, hvor skolen har sitt arrangement. Og vi rakk både å svette og fryse iløpet av dagen.

Etter pølser og is og kake og kaffe og brus og søskenkrangling og sekkeløp og x antall do-turer........ for 2-åringene (som nettopp begge har slutta med bleie) - gikk turen innom hjemme - før vi tvangsov de to minste en times tid.

Vi kom oss til venner for grilling i tide. Og de timene på terrassen der, opplevde vi alle nyanser av vær: Til forrett fikk vi sol og svette. Til middag fikk vi overskyet og haggel.....(17. mai er ikke det samme, uten en real HAGGELSKUR. HÆ??!!) Til dessert fikk vi både litt sol, skyer og kald og varm vind.

Anyways: Her er et lite utvalg bilder fra dagen.
Selv om det ikke ser sånn ut..... JEG VAR DER!!!




Ha en fortsatt fin mai-uke!

(jeg skal nok bruke dagene på å reflektere litt over at jeg har kun 1 uke igjen
 som noen-og-tredve-åring.......)

13 kommentarer:

  1. Å så fine jenter.

    Og jeg tror nok at litt kjefting og smelling fra mor, hører med på 17. mai. Jeg hadde gjort alt klart for de andre, de skulle bare kle på seg. Likevel, får jeg skylden for på være den som er sen når jeg står i bunadsskjorte og underskjørt fordi jeg har kledd på, avverget, funnet frem etc. Man er dømt til å tape den kampen der, pms eller ikke...

    SvarSlett
  2. Fine bilder!Og fine kjoler!
    Er litt glad for at eg er ferdig med det 17. mai stresset som var når ungane var små... ;)

    SvarSlett
  3. Ja, den kjeften hører liksom med!
    Gratulerer med bleieslutt! Må være heftig med to stykker samtidig!

    SvarSlett
  4. Nydelige kjoler og skjerf på skjønne småjenter.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. He, he, høres kjent ut:-)

    Nydelige bilder av jentene i flotte kjoler!

    Jeg får vel reflektere over at jeg har 2 1/2 uke igjen som noen-og-tredve-åring... Jeg feirer det imidlertid litt før, så til helgen blir det kalas:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelige jenter med fine kjoler! Vi hadde faktisk helt fint vær, så dagen ble ålreit. Men glad det er et helt år til neste gang. Fikk faktisk tatt et bilde der jeg synes, ikke verst! Nyt siste uka som tredveåring! (Huff, det der hørtes litt ut som en trussel - var ikke ment sånn...)

    SvarSlett
  7. Og tydeligvis er du ca. 1 mnd eldre enn meg - for etter solsnu må jeg forandre 39-tallet i profilbeskrivelsen på bloggen min. Det er en litt merkelig fase i forkant. Jeg får liksom litt å lurer på om jeg har blitt gammel? Og lurer på når det skjedde i så fall?

    SvarSlett
  8. Høres ut som en tradisjonell og fin 17.mai- alle elmenter må være med, synes jeg ;) Hadde faktisk en herlig liten haggelskur. vi også!!

    Fabtastiske bilder av skjønninger i nydelig klær!!

    SvarSlett
  9. Hærlig! Godt å høre at du er som folk flest! Digger at du skriver det på bloggen å...Det er så mange solskinnshistorier rundt omkring. Lett å føle seg som en mislykket mamma da...

    Du, for noen FLOTTE kjoler og vanvittig vakre skjerf jentene hadde på seg! Æ like!

    Jeg ligger et år etter deg, men kjenner at det er godt på så mange måter å bli eldre...lurer på om jeg tenker det samme når 40 sniker jeg forbi...det eneste jeg synes er synd er at livet blir kortere å leve...eller på en annen side, så har man jo halve livet igjen og hva man velger å gjøre ut av det er jo opp til en og hver av oss ;)

    Ha ei deilig siste uke som 39- åring!! Klæm...

    SvarSlett
  10. Vel blåst. Flotte kjoler, flotte jenter, flott FAMILIE!
    Jeg starter ikke nedtelling til neste års 17.mai-feiring ennå... Ei heller til 41-års dagen, så er det sagt.
    Du er liksom ikke eldre enn du føler deg, og alder er bare ett tall. Nu vel. Jeg reflekterer litt over voksen-tilværelsen fremdeles jeg altså.
    Har forresten sendt deg en pm på Sykroken. Du er vel ikke der så ofte, men ta deg turen inn for å lese meldingen da!

    KLEM-klem.

    SvarSlett
  11. Fantastisk søte bilder. :)
    Haglet litt her også.. Var likevel heldigvis mest sol sånn alt i alt! :)

    SvarSlett
  12. haha, fantastisk at flere har samme morgenproblemer som meg :) Men godt det ble en fin dag! Flotte bilder! Var veldig hyggelig å treffe deg på Blå sist. Du lager virkelig flotte ting! Det var så fullt på standen din da jeg var innom, men neste gang får jeg kikke enda nærmere :) Vi sees nok igjen. Ha en super dag!

    SvarSlett
  13. Fine bilder, og nydelige jenter! Ser ut som dere hadde en super dag, tross alt;)

    Kos deg de siste dagene som noenogtredveåring. Du ser godt ut!!

    Klem Karianne:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails