28. mars 2010

Uten kaffe - duger helten ikke


Jeg er muligens verdens største kaffekjerring.
(Nåja - jeg kjenner forresten et par til - som står sterkt i den konkurransen) Ihvertfall er jeg utrolig glad i - og ganske udugelig uten kaffe.
Nespressomaskinen og de fine koppene mine står hjemme og har ferie fra meg.

På hytta har jeg en liten Bialetti. Den passer så fint (og står litt i kontrast til) den gamle, fine komfyren hytta besitter. Også er det en kopp her jeg liker å drikke kaffen min av. Gammel, litt skårete. Fin, ikke sant?!

Til kvelds idag slo også husmor-genet inn for fullt: jeg "heiv sammen" en deig (ikke ferdigpakke, sånn at det er avklart én gang for alle) - og bakte kanel-i-svingene. Til begeistring fra stor og små :) Sånne koselige (mulig hverdagslig for mange?) ting smaker ekstra godt på hytta!

3 kommentarer:

  1. Her inne likte jeg meg:-) Nydelige unger du har!

    SvarSlett
  2. Ante meg at dette ville være en blogg for Bergljot....
    Enig i at ungene er nydelige, ja, det har jeg kanskje ikke nevnt?
    Imponerende med bakst, får kanskje være god mor i dag og gjøre noe sånt jeg og. Og koppen var kul!
    Jeg har ikke blitt så voksen at jeg drikker kaffe...

    SvarSlett
  3. Takk damer. Dere er ålreite altså! Og det er fint å høre at dere liker dere her :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails