19. mars 2010

Sett på maken? NEI, helt sikkert ikke!

Disse FANTASTISK kule koppene fikk småjentene da de kom til verden. Fra 3 av mine snille, kule venninner. Koppene er laget av en flinkis-dame: Vibeke Åmli. Galleriet heter Bastion 5 og ligger i Fredrikstad.
Det hender jeg tar fram koppene fra skapet bare for å se på dem. De er nydelige!  OG "nei, er du gæær`n!!"; det doble settet barnehender har ikke fått kloa i de ennå!!! 

Godt mulig det tar ca 20 år før de kan få passe sine egne kopper ; når jeg er sikker på at de vet å sette pris på slik fin kunst. Jeg kan levende se for meg snuppene mine sitte på hybelen sin, ett sted i landet (eller utlandet, for den saks skyld) - lese til eksamen i `hva-de-enn-velger-å-bruke-sine-flotte-egenskaper-og-talenter-til`- Mens de nyter den deiligste kaffe fra den UNIKE KOPPEN sin - og sender takknemlige tanker hjem til mor, for at hun var så omtenksom som passet på koppene i alle årene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails