11. februar 2010

Go`gutten Ludde

Denne er et MUST i alles boksamling. Og da mener jeg ikke bare barnas samling. Men akkurat denne Ludde-boka er like mye en bok med moral for de voksne. Ja, kanskje helst de voksne! Denne handler om at når man har det leit - kan det som er leit føles litt bedre, hvis man bare tenker på noe som er mye verre.
Vi har en fin samling Ludde-bøker. LUDDE BLIR VELDIG GLAD var den første vi fikk for ca 14 år siden, da vår eldste var lita. Den har vært en favoritt hele tiden. Selv etter å ha lest boka ca 200 ganger i årenes løp, smiler jeg meg gjennom alle sidene - og LER høyt når jeg kommer til siste side. FANTASTISK.
Jeg har gitt boka i gave/barselgave/dåpsgave mange ganger. Noen ganger i følge med flere av Ludde-bøkene. Du kan bla finne den HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails