17. februar 2010

Jeg sovna!

Og det i seg selv er jo ingen bragd. Men jeg sovna på kino. Det er heller ikke uvanlig..... Men jeg satt i verdens beste kinosal: Colosseum 1 - Og filmen var AVATAR.

Jeg har lenge gledet meg vilt og hemningsløst til å se den. Den er jo bare nominert til stusselige 9 Oscars..... Og vi fikk muligheten igår.

Jeg vet ikke om det var alle synsinntrykkene jeg fikk fra filmen, som overveldet og gjorde at jeg måtte lukke øynene litt for å roe hodet. Eller om jeg muligens fikk straff for alle kveldene jeg aldri kommer meg i seng (bla fordi blogging forplikter....)..... Og de brillene man måtte ha på for 3D-versjon, gjorde jo saken bare enklere: ingen kunne se at jeg lukket øynene. Ja, for bare tenk dere selv så pinlig DET hadde vært!! (hvis noen da hadde vært så dumme å se på meg istedenfor filmen, vel og merke... Uhm)

Iflg Christian var de minuttene jeg sov, de viktigste minuttene i hele filmen.... Gosh-a-meg.... Jeg føler selv at det ikke var så farlig om jeg sov 5 minutter av en 2 t 40 min lang film.
Men en trøtt mamma må gjøre det hun må - når hun må det. Og hvis det er å hvile noen minutter på kino - ja så blir det sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails